Yhdistys

Elämänlaatu ry

Elämänlaatu ry on 2011 perustettu, voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys. Yhdistyksen tavoitteena on tukea haastavassa elämäntilanteessa olevien ihmisten elämänlaatua yhteisöllisellä ja tavoitteellisella toiminnalla.

Toimintamme

Elämänlaatu ry toteuttaa tavoitteidensa mukaista toimintaa ostopalveluna,  projektipohjaisesti ja mahdollisuuksien mukaan vapaaehtoistoimintana. Yhdistyksen toimintaa on mm. Veikkauksen tukema ja STEA:n valvoma Vaateri -ryhmämuotoinen talousohjaus ja Huolet hallintaan -hanke. Ostopalveluna toteutetaan kuntouttavaa työtoimintaa sekä erilaisia järjestöyhteistyönä toteutettavia yhteistyöhankkeita.

Yhteystietomme

Elämänlaatu ry
Ounasvaarankuja 1
00970 Helsinki (Mellunmäki)

Salon toimipiste: Mariankatu 18, toinen kerros, 24240 Salo

Työtoiminta:

Marjukka Eerola  p. 050 5011 140
marjukka.eerola@elary.fi

Tiedot mm. paikkatilanteesta, sopimusasiat, toimintojen sisällöstä, toimintojen kehittäminen.

Vaateri:

Sari Ovaskainen p. 045 1108 317
sari.ovaskainen@elary.fi

Tiedot ja ilmoittautumiset, mm. uudet asiakkaat, ryhmät, infot ja koulutukset.

Huolet hallintaan:

Tiina Herttuainen p. 041 315 5437
tiina.herttuainen@elary.fi

Sonja Ovaskainen p. 044 988 0954
sonja.ovaskainen@elary.fi

Tiedot, ryhmiin ilmoittautumiset ja toiminnan esittely